V Česku se rozbíhá nový byznys se ženskými panenstvími. Ženy si díky výhodným obchodům kupují luxusní auta a vily.

V prostředí českých internetových bazarů se v poslední době stále objevují nové inzeráty se stejným poselstvím. Mladé dívky zde za jistý obnos prodávají své panenství. Částky se pohybují v rozmezí od 4000,-KČ  až do neuvěřitelných 20 milionů,- KČ. Mladé slečny si takhle mnohdy zajistí na několik let svého života. Za tyto peníze si kupují luxusní oblečení, drahé auta a vily. Mnohdy některé z nich poskytují i jinačí služby. Inzeráty můžeme například vidět rozmístěny v obchodních řetězcích Kaufland. Tyto ženy mnohdy udávají kontakt ve formě telefonu nebo facebookového profilu. Schůzku je možno domluvit ihned, většinou do několika minut. Inzeráty podobného typu byli viděny ve velkých městech jako je Praha, Brno, Ostrava a Olomouc.  Zobrazte si následující galerii.

fotografie 1/11

ah (6)-min


celé video můžete přehrát na další straně


loading…


Inzerát

Inzerát je krátké textové či obrazové sdělení, které je obvykle za úplatu zveřejněno v nějakém vhodném informačním médiu – např. v tisku (třeba ve specializovaném inzertním tisku), na veřejné vývěsce, na internetu, někdy i v rozhlase či v televizi apod. Zadavatel inzerátu se nazývá inzerent. Inzerentem může být v praxi fakticky jakýkoliv právní subjekt (právnická či fyzická osoba, popřípadě i skupina osob). Soubor všech inzerátů se označuje slovem inzerce. Činnost sama se pak nazývá inzerování.

Inzeráty se používají běžně i v soukromém občanském styku např. pro nabídku prodeje či koupě nějakého předmětu denní potřeby, nadbytečného zboží, osobních služeb, seznámení se s jinými osobami, vzájemné výměny předmětů, náboru do nějakého spolku či občanského sdružení, oznámení o svatbě, promoci, životním jubileu, úmrtí osoby, vzpomínky na zemřelé apod.

admin

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *